
Online loyaliteit
Gebruiksvriendelijke sites ‘Usability’ is een andere term voor de bruikbaarheid (use-ability) van een website. Hoeveel moeite moet je doen om
Gebruiksvriendelijke sites ‘Usability’ is een andere term voor de bruikbaarheid (use-ability) van een website. Hoeveel moeite moet je doen om
Tim Jones en Shirley F. Taylor (2007) proberen in hun onderzoek een antwoord te geven op de vraag hoeveel dimensies
Een goede klachtafhandeling Rechtvaardigheid vormt de basis van een goede klachtafhandeling. Uit het onderzoek komt naar voren dat 60 tot
Functioneel versus symbolisch Een verlangen naar een bepaald merk ontstaat al op jonge leeftijd (< 9 jaar) en is vaak
Community kenmerken en verbondenheid De meest succesvolle communities kenmerken zich door een sterke dynamiek en een constant aanwezige schare van
Positieve effecten van klanteducatie Hoge service kwaliteit leidt tot een verhoogde klanttevredenheid en loyaliteit. Service kwaliteit kan worden onderverdeeld in
Green brand positionering Bij de positionering van een merk vindt er interactie plaats tussen alle ingezette marketing instrumenten. Met name
CARM is een vorm van marketing waarbij organisaties zich aan een ‘goed’ doel verbinden om zo hun klanten gunstig te
Relatiemarketing Om de invloed van sekse op klantloyaliteit te bepalen, is vanuit relatiemarketing onderzoek gedaan naar de effecten van sekseverschillen
Het bedrijf: Spies Hecker Loyaliteit van leden? Spies Hecker is een vooraanstaande leverancier met een uiteenlopend assortiment producten voor de
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.