
Hoe 4 persona’s jouw fondsenwerving succesvoller maken
Het BODT-model helpt goede doelen om in te spelen op de verschillende drijfveren van donateurs
Het BODT-model helpt goede doelen om in te spelen op de verschillende drijfveren van donateurs
Ontdek hoe je met een RFM-analyse binnen het Loyalty Dashboard waardevolle inzichten krijgt in donateursgedrag en loyaliteit — en hoe
Bedrijven investeren volop in loyaliteitsprogramma’s, maar zijn klanten daar nog wel gevoelig voor? Werken punten sparen, gamification of beloningen nog
Een wereldwijd onderzoek van Intuit Mailchimp onthult hoe beloning, geheugen, emotie en sociale interactie samen klantloyaliteit vormgeven.
In de razendsnel groeiende deeleconomie is klantloyaliteit schaars en waardevol. Wat zorgt er voor dat mensen blijven? Uit recent onderzoek
Zalando maakt de overstap van een betaald naar een gratis loyaliteitsprogramma, wat invloed heeft op klantbetrokkenheid en loyaliteit.
Parasociale relaties zorgen voor emotionele verbondenheid en versterken merkloyaliteit via influencers en andere mediapersonages.
De rol van geavanceerde technologieën in het versterken van klantloyaliteit
Hoe educatie, esthetiek, vermaak en escapisme in toerisme bijdragen aan welzijn, tevredenheid en loyaliteit, en zorgen voor een onvergetelijke reiservaringen
Zijn mannen of vrouwen loyaler? De rol van geslacht in het versterken van klantloyaliteit in de Indonesische bankensector
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.