
De positieve invloed van personalisatie op loyaliteit
Uit onderzoek van McKinsey blijkt dat klanten de voorkeur geven aan een gepersonaliseerde winkelervaring. Ruim 76% van de klanten koopt
Uit onderzoek van McKinsey blijkt dat klanten de voorkeur geven aan een gepersonaliseerde winkelervaring. Ruim 76% van de klanten koopt
In 2021 heeft het platform MoEngage een onderzoek uitgevoerd onder 1.000 consumenten, verdeeld over Duitsland, Canada, de Verenigde Staten en
Loyaliteitsprogramma’s zijn een van de beste manieren om klanten aan te trekken, te binden en te behouden. Er zijn vele
Onlangs is er onderzoek gedaan naar het effect van internal branding op de financiële prestaties en loyaliteit van een organisatie.
Sinds 2018 voert Mando-Connect in samenwerking met YouGov onderzoek uit over loyaliteitsprogramma’s in Groot-Britannië. In 2022 is hier de derde
Wat is de internationale customer loyalty maand? Deze speciale maand is in het leven geroepen zodat bedrijven en haar werknemers
1. Peak end Rule Gedurende een klantreis onthouden we het hoogtepunt en het einde. Zorg ervoor dat deze momenten positief
3 pijlers Om affectieve loyaliteit te bewerkstelligen zijn drie belangrijke onderdelen te onderscheiden. 1. Affiniteit Wanneer klanten waarderen wat een
Meer dan segmentatie In een tijd waarin consumenten steeds makkelijker wisselen tussen merken, wordt het voor bedrijven steeds belangrijker om
Klik op onderstaande afbeeldingen voor een betere weergave van de infographic.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.
Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events