
Terugwinnen van leden
Bedrijven met de meest succesvolle brand communities in de wereld hebben een talent voor het ontwikkelen van sterke emotionele connecties
Bedrijven met de meest succesvolle brand communities in de wereld hebben een talent voor het ontwikkelen van sterke emotionele connecties
De millennial generatie is een groep van mensen die tussen 1980 en 2000 geboren zijn. Deze groep laat hun aankopen
Redenen om klanten te bedanken Je klant wilt zich gewaardeerd voelen Klanten willen het gevoel hebben dat je als individu
Voordat we verdergaan naar de resultaten vertellen we je graag wat de CSS inhoudt, hoe het wordt berekend, hoe de
Onderstaande cijfers laten goed zien wat het belang is van goede klantenrecensies bij een autodealer: Klanten bezoeken een autodealer 5,3
Een belangrijk aandachtspunt is dat vliegmaatschappijen zich meer moeten focussen op de merkervaring dan enkel op het verdienen en besteden
“Om nieuwe klanten te binden moet je niet proberen om in hun hoofd te komen. Probeer in hun hart te
Het onderzoek werd uitgevoerd in 9 landen, waaronder Nederland, onder 9.000 consumenten en 500 professionals. Emotie heeft de grootste impact
Het overgaan op milieuvriendelijke energiebronnen is één van de belangrijkste uitdagingen waarmee onze samenleving wordt geconfronteerd. De energieconsumptie van huishoudens
De klantloyaliteit bij organisaties die, vanuit het perspectief van de klant, een grotere maatschappelijke bijdrage leveren ligt namelijk 7% hoger.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events