The Battle of Churn
In de infographic, opgesteld door Gainsight, wordt stilgestaan bij de volgende zaken: De manier om churn te bepalen. De frequentie
In de infographic, opgesteld door Gainsight, wordt stilgestaan bij de volgende zaken: De manier om churn te bepalen. De frequentie
Bij het opstellen van de infographic zijn door de maker App Data Room diverse bronnen geraadpleegd. Er wordt inzicht geboden
Zendesk deed onderzoek naar klantloyaliteit en de invloed van loyaliteitsprogramma’s. De resultaten zijn te vinden in de infographic verderop in
Neus voor korting Het onderzoek van Forrester Research probeert de perceptie van en de deelname in loyaliteitsprogramma’s van consumenten te
Tools en technieken De ondervraagde managers geven aan dat de juiste tools en technieken onmisbaar zijn voor het creëren van
De infographic, opgesteld door Ciceron, is gebaseerd op mondiale onderzoeksrapporten van Nielsen en IBM. Het is een mooie verzameling van
In de infographic, opgesteld door Ciplex, worden een 15-tal typen ‘veeleisende’ klanten gekarakteriseerd. Met een korreltje zout natuurlijk. Wat ons
Makkelijker gezegd dan gedaan Het klinkt logisch: hoe persoonlijker en gerichter je een klant benadert, des te makkelijker is het
Het vakgebied in Nederland is volop in ontwikkeling Als eerste conclusie kunnen we stellen dat het vakgebied loyaliteitsmarketing nog steeds
Over het onderzoek Aan het onderzoek, dat uitgevoerd is door Integron, Altuïtion en Tele’Train, hebben 4.021 Nederlandse consumenten deelgenomen. Aan
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.