
Personalisatie werkt!?
Uit het onderzoek van Forrester, gehouden onder 1.200 consumenten en 200 marketeers, blijkt dat 66% van de marketeers de manier
Uit het onderzoek van Forrester, gehouden onder 1.200 consumenten en 200 marketeers, blijkt dat 66% van de marketeers de manier
De Net Promoter Score, NPS in het kort, meet de mate waarin klanten uw bedrijf aan anderen willen aanbevelen op
Deze infographic maakt duidelijk hoe belangrijk het behoud van online klanten is voor online retailers.
In de infographic, opgesteld door Gainsight, wordt stilgestaan bij de volgende zaken: De manier om churn te bepalen. De frequentie
Bij het opstellen van de infographic zijn door de maker App Data Room diverse bronnen geraadpleegd. Er wordt inzicht geboden
Zendesk deed onderzoek naar klantloyaliteit en de invloed van loyaliteitsprogramma’s. De resultaten zijn te vinden in de infographic verderop in
Neus voor korting Het onderzoek van Forrester Research probeert de perceptie van en de deelname in loyaliteitsprogramma’s van consumenten te
Tools en technieken De ondervraagde managers geven aan dat de juiste tools en technieken onmisbaar zijn voor het creëren van
De infographic, opgesteld door Ciceron, is gebaseerd op mondiale onderzoeksrapporten van Nielsen en IBM. Het is een mooie verzameling van
In de infographic, opgesteld door Ciplex, worden een 15-tal typen ‘veeleisende’ klanten gekarakteriseerd. Met een korreltje zout natuurlijk. Wat ons
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.