Maak je klanten gelukkiger
Deze infographic gevonden op de website van Avanto stelt dat het vooral belangrijk is om je te onderscheiden van andere
Deze infographic gevonden op de website van Avanto stelt dat het vooral belangrijk is om je te onderscheiden van andere
Deze infographic, verkregen van USC University of Southern California toont de psychologie achter het ontwikkelen van merkloyaliteit. Deze infographic laat verschillende
De originele infographic vind je hier.
Het onderzoek naar de loyale donateur werd in februari 2016 uitgevoerd door Abila, een Amerikaans bedrijf dat software en service verleent
Dit profiel leggen ze vervolgens naast de rest van de klanten zodat het effect van aanbevelen zichtbaar wordt. De infographic
Het is voor organisaties en marketeers van groot belang te begrijpen hoe consumenten hun smartphone gebruiken. Reden voor het Mobile marketing
Deze infographic gevonden op de blogsite Pure Chat toont negen manieren om klanten te laten zien dat je van ze
Uit het onderzoek van Forrester, gehouden onder 1.200 consumenten en 200 marketeers, blijkt dat 66% van de marketeers de manier
De Net Promoter Score, NPS in het kort, meet de mate waarin klanten uw bedrijf aan anderen willen aanbevelen op
Deze infographic maakt duidelijk hoe belangrijk het behoud van online klanten is voor online retailers.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.