
Mobiele coupons
Mobiele coupons bevorderen niet alleen de naamsbekendheid, maar verhogen ook de winkelfrequentie bij consumenten. Deze digitale coupons kunnen zowel persoonlijk
Mobiele coupons bevorderen niet alleen de naamsbekendheid, maar verhogen ook de winkelfrequentie bij consumenten. Deze digitale coupons kunnen zowel persoonlijk
De universiteit van Southern California heeft zich verdiept in de marketing specifiek gericht op de generatie millennials. De bevindingen over deze generatie worden weergegeven
In de infographic van DMA vindt u informatie over de verschillende soorten loyale klanten die bestaan, wat klanten precies zoeken
Deze infographic gevonden op de website van Avanto stelt dat het vooral belangrijk is om je te onderscheiden van andere
Deze infographic, verkregen van USC University of Southern California toont de psychologie achter het ontwikkelen van merkloyaliteit. Deze infographic laat verschillende
De originele infographic vind je hier.
Het onderzoek naar de loyale donateur werd in februari 2016 uitgevoerd door Abila, een Amerikaans bedrijf dat software en service verleent
Dit profiel leggen ze vervolgens naast de rest van de klanten zodat het effect van aanbevelen zichtbaar wordt. De infographic
Het is voor organisaties en marketeers van groot belang te begrijpen hoe consumenten hun smartphone gebruiken. Reden voor het Mobile marketing
Deze infographic gevonden op de blogsite Pure Chat toont negen manieren om klanten te laten zien dat je van ze
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.