
Online vs. Offline loyaliteit
Loyaliteitsprogramma’s Loyaliteitsprogramma’s kunnen, zowel in de offline als in de online markt, gebaseerd zijn op een beloning die wordt geboden
Loyaliteitsprogramma’s Loyaliteitsprogramma’s kunnen, zowel in de offline als in de online markt, gebaseerd zijn op een beloning die wordt geboden
Draagbare technologie De verwachting is dat draagbare technologie (armbanden, horloges en dergelijke apparaten) belangrijk wordt. Consumenten kunnen sneller en beter
Effect op klantbehoud In het onderzoek wordt gekeken naar het effect van de twee typen programma’s op de loyaliteitsgevoelens van de
Steeds meer merken hebben contact met consumenten via social media zoals bijvoorbeeld via Facebookpagina’s en Twitteraccounts. Larouche, Habibi en Richard onderzochten
Belang van verzilveren Een gangbaar mantra voor iedereen die succes heeft behaald is: ‘If I did it once, I can
Maakt een gouden elite klantengroep het verschil? Veel bedrijven kennen rangen in een loyaliteitsprogramma waarbij onderscheid wordt gemaakt tussen de
Belang smartphones Of het nu gaat om de iPhone of de Samsung Galaxy, het gebruik van smartphones zal in de
Wie wat betaalt, die heeft wat Onderzoekers van de universiteit van Houston hebben onderzocht wat het effect is van de
De loyale donor Het geven van bloed is van groot belang voor de samenleving. Voor de bestrijding van ziektes, voor
Belang van babyboomers Tussen 1946 en 1964 zijn in de VS meer dan 4 miljoen baby’s per jaar geboren. Dit
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.
Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events