
4 valkuilen voor Loyaliteitsprogramma’s
Verschillende factoren zijn bepalend voor het succes van een loyaliteitsprogramma. Aan de hand van wetenschappelijk onderzoek lichten we de belangrijkste
Verschillende factoren zijn bepalend voor het succes van een loyaliteitsprogramma. Aan de hand van wetenschappelijk onderzoek lichten we de belangrijkste
Na de Customer Loyalty Survey van 2022 heeft PwC dit jaar het Executive Customer Loyalty Survey uitgebracht. Zijn consumenten en
Het hebben van een religieuze achtergrond en waarde hechten aan mens en maatschappij worden vaak hand in hand gezien.
Het jaarlijke loyaliteitsonderzoek ‘For Love or Money’ heeft ook dit jaar tot interessante inzichten op het gebied van loyalty geleid.
Loyaliteitsprogramma’s zijn tegenwoordig niet meer weg te denken. Veel bedrijven zetten het instrument in als een handige marketingtool om in
Loyaliteitsprogramma’s zijn een goede manier om klanten te binden en te behouden. Beloningen spelen een belangrijke rol bij de effectiviteit
Hoe kunnen merken meer gepersonaliseerde ervaringen bieden? In het onderzoek van Neil Hoyne kwamen interessante inzichten naar voren. Consumenten waren
Wat is een NFT? Een NFT is, kort gezegd, een uniek bestand dat staat opgeslagen op een digitaal kasboek. Dit
Wat zijn betaalde loyaliteitsprogramma’s? Op het eerste gezicht verschilt een betaald loyaliteitsprogramma niet zoveel met een traditionele variant. Het verschil
1. Sluit de identiteit nog goed aan? Voordat een organisatie aan de klantloyaliteit wil werken, dient het eerst stil te
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.