
Bezit maakt loyaal
Productgebruik Het kopen van een aandeel betekent niet direct dat de aandeelhouder ook de producten of diensten afneemt van het

Productgebruik Het kopen van een aandeel betekent niet direct dat de aandeelhouder ook de producten of diensten afneemt van het

Vier soorten klanten De reden dat bedrijven met zakelijke klanten vaak moeite hebben om klantloyaliteit te realiseren, is dat zij

Beëindiging Met een klantenclub wordt persoonlijk contact en binding tussen klant en bedrijf gerealiseerd. Een goede klantenclub gaat verder dan

Verschillende beslissers, verschillende belangen Veel B2B marketeers vinden het moeilijk om de voordelen van hun product of dienst over te

Persoonlijke behoefte Een zakelijke benadering van de klant is effectief wanneer dat het enige is waar de klant behoefte aan

De juiste mix Noodzakelijk voor het succes van een loyaliteitsprogramma is een juiste mix van benefits. Er moet een balans

Karakter (‘Character’) Cliënten eisen bepaalde persoonlijke kwaliteiten van hun adviseur. Integriteit is hierbij de meest belangrijke, gevolgd door vertrouwen en

Trend 1: Alomtegenwoordigheid Organisaties over de hele wereld hebben loyaliteitsmarketing omarmd als tactiek om de gewenste bedrijfsresultaten te leveren. Door

Bedrijven blijken veel moeite te hebben om klantloyaliteit te realiseren bij zakelijke klanten, dit omdat zij hen te vaak benaderen

In haar onderzoek naar restaurantloyaliteit bekijkt Anna Mattila spaarprogramma’s die zich kenmerken door een ‘platte’ benadering. Voor iedere besteedde dollar
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.