Bol.com deelt complimentjes uit
Maandag 1 maart was het nationale complimentendag. Webwinkel Bol.com haakte daar op in door haar trouwe klanten via een e-mail
Maandag 1 maart was het nationale complimentendag. Webwinkel Bol.com haakte daar op in door haar trouwe klanten via een e-mail
Donateurs die de Hartstichting afgelopen jaar hebben gesteund ontvangen een persoonlijk kaartje. In het kaartje staat een verrassing: toegang tot
Klanten die bij Jeans Centre een account hebben, ontvingen een e-mail op Blue monday. Deze e-mail bevatte een kortingscode voor
Nieuwe klanten die een bestelling plaatsen bij de webshop van Puma en daarbij een account aanmaken, ontvangen een mail waarin
Met de afsluiting van het jaar heeft ontvangen klanten van bol.com nog een speciale boodschap. Het bedrijf wenst trouwe klanten
Seizoenkaarthouders ontvangen deze maand een bijzonder cadeautje van FC Utrecht. De voetbalclub bestaat namelijk 50 jaar. Normaal gesproken zou dit
Adidas laat in een e-mail naar hun trouwe klanten zien dat zij aan de lange termijn denken. Klanten die een
Team Kappers stuurt haar klanten een mailtje met de boodschap dat zij worden gemist. Klanten die de kapperszaak al een
Alleeninkt.nl heeft een hoog cijfer behaald uit haar reviews en is hier trots op. Alleeninkt.nl bedankt haar klanten en geeft
Leden zijn belangrijk voor het bestaan van de omroep KRO-NCRV. Leden waarvan het lidmaatschap bijna afloopt, ontvangen een mail waarin
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.