Voel je goed met Etos
Etos vindt het belangrijk dat haar klanten zich goed voelen en heeft daarom de ‘voel-je-goed-wijzer’ opgesteld. Via de wijzer biedt
Etos vindt het belangrijk dat haar klanten zich goed voelen en heeft daarom de ‘voel-je-goed-wijzer’ opgesteld. Via de wijzer biedt
Center Parcs ziet haar bezoekers graag nog eens terugkomen en stuurt hen daarom een persoonlijk mailtje. Hierin bedankt Center Parcs
Klanten van T-Mobile ontvangen een uitnodiging om te puzzelen voor zomerse prijzen. Het telecombedrijf heeft exclusief voor haar klanten een
Een mooi initiatief van Bever. Klanten die online een bestelling plaatsen, ontvangen ansichtkaarten bij hun aankoop. Deze kunnen klanten versturen
Om te voorkomen dat klanten van Albert Heijn veel acties missen, verstuurt de organisatie een speciale mail. Klanten die al
De NS stuurde haar reizigers een filmpje om hen opnieuw welkom te heten in de trein. Een week geleden opende
Rituals biedt bij een foutje op bijzondere wijze haar excuses aan. Zo ontvangen trouwe klanten waarbij iets mis is gegaan
Zalando nodigt een aantal van haar klanten uit om deel te nemen aan het zogeheten ‘Zalando Voices’. Klanten ontvangen regelmatig
Select leden van Bol.com krijgen een heel bijzonder kaartje door de bus. Nadat je de boodschap van Bol.com hebt gelezen
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.