&C viert begin van de zomer met win-backcampagne
&C Magazine had een bijzondere actie op de langste dag van het jaar. Om het begin van de zomer te
&C Magazine had een bijzondere actie op de langste dag van het jaar. Om het begin van de zomer te
Wanneer consumenten ingeschreven staan voor de nieuwsbrief van het duurzame kledingmerk nu-in, ontvangen zij elke maand een mail met daarin
Pathé Nederland mag vanaf 5 juni de deuren van haar bioscopen weer openen. Om dit heuglijke moment te vieren heeft
De publieke omroepen zijn voor een groot deel afhankelijk van leden. Wanneer een lid van KRO-NCRV opzegt, wordt er contact
Veel winkels kunnen per 28 april de deuren weer openen voor klanten zonder dat zij eerst een afspraak hoeven te
Zeehondencentrum Pieterburen had een nieuwe bloeddialysemachine nodig om het bloed te testen van binnenkomende zeehonden. Om de nieuwe machine aan
WE Fashion heeft een mijlpaal bereikt: zij hebben 5.000.000 Stylish Members. Dat zijn klanten van WE Fashion die zich hebben
Afgelopen week was het internationale Vrouwendag. Een belangrijke dag voor velen, want op deze dag worden vrouwen extra in het
Maandag 1 maart was het nationale complimentendag. Webwinkel Bol.com haakte daar op in door haar trouwe klanten via een e-mail
Donateurs die de Hartstichting afgelopen jaar hebben gesteund ontvangen een persoonlijk kaartje. In het kaartje staat een verrassing: toegang tot
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.