
Relatiemanagement: het verschil in geslacht
Motivatie en verbondenheid In de professionele dienstverlening streeft men, net als in elke andere branche, naar een stabiele relatie met
Motivatie en verbondenheid In de professionele dienstverlening streeft men, net als in elke andere branche, naar een stabiele relatie met
Tevredenheid als driver van loyaliteit Net als in andere economische relaties bepaalt ook binnen het toerisme de tevredenheid van klanten
Bij iedere online aankoop is de eerste vraag: wat beïnvloed deze koopbeslissing? Tai-Kuei Yu en Guey-Sen Wu, van de technische
Voor zijn onderzoek heeft Chao onderzocht in hoeverre vier onderdelen (personeel, operationele aspecten, goederen en uiterlijk) van geboden service van
Uit het onderzoek komt naar voren dat alleen het bieden van de mogelijkheid om deel te nemen aan een loyaliteitsprogramma
Gezamenlijk versus niet gezamenlijk Veel organisaties hebben consumenten aangemoedigd om deel te nemen aan gesponsorde programma’s. Het resultaat is dat
Respondenten bij verschillende typen retailers in de VS (zowel kleine zelfstandigen als nationale ketens, en binnen diverse branches) werden middels
Klantloyaliteit De mate van klantloyaliteit wordt bepaald door de waarde perceptie van de consument. De waarde perceptie van een klant
Gebruiksvriendelijke sites ‘Usability’ is een andere term voor de bruikbaarheid (use-ability) van een website. Hoeveel moeite moet je doen om
Tim Jones en Shirley F. Taylor (2007) proberen in hun onderzoek een antwoord te geven op de vraag hoeveel dimensies
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.