Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Een onderzoek naar de verschillen tussen vrouwen en mannen en de invloed hiervan op klantloyaliteit.

Een mannending

Relatiemarketing Om de invloed van sekse op klantloyaliteit te bepalen, is vanuit relatiemarketing onderzoek gedaan naar de effecten van sekseverschillen

Lees verder »
Een onderzoek naar het creëren van exit barrières om te zorgen dat klanten niet overstappen naar de concurrent.

Verboden toegang

Exit barrières kunnen worden gecreëerd door de klant het gevoel te geven dat het overstappen naar de concurrent hoge overstapkosten

Lees verder »
Een onderzoek naar de kenmerken van succesvolle loyaliteitsprogramma’s.

Boek nu succes!

De juiste mix Noodzakelijk voor het succes van een loyaliteitsprogramma is een juiste mix van benefits. Er moet een balans

Lees verder »
Een onderzoek naar de kwaliteiten van adviseurs van succesvolle vermogensbeheerders en het creëren van loyaliteit.

Een goed adviesorgaan

Karakter (‘Character’) Cliënten eisen bepaalde persoonlijke kwaliteiten van hun adviseur. Integriteit is hierbij de meest belangrijke, gevolgd door vertrouwen en

Lees verder »

Grip krijgen op klantloyaliteit?

Grip krijgen op klantloyaliteit?

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.