Kom in beweging
a.s.r. heeft een online gezondheidsprogramma gelanceerd. Het programma beloont je zodra je gezonde keuzes maakt. Er zijn diverse doelstellingen die
a.s.r. heeft een online gezondheidsprogramma gelanceerd. Het programma beloont je zodra je gezonde keuzes maakt. Er zijn diverse doelstellingen die
Klik op de afbeelding om de volledige infographic te zien.
‘The Loyalty Loop’ Het belang van loyale klanten mag niet onderschat worden. Zij vertrouwen op jouw bedrijf, doen meer aankopen
Een goed begin van het jaar voor Thalys, ze hebben namelijk een nieuw loyaliteitsprogramma gelanceerd speciaal voor reizigers, een complete
1. B2B belonen Zorg ervoor dat jouw B2B-publiek beloond wordt. Zo kun je bijvoorbeeld beloningen toekennen aan klanten die eerder
Verpak je loyaliteitsprogramma met een vleugje charme Hieronder een paar ingrediënten die helpen om een wow-factor te creëren: Verleidelijke naam:
Gebrek aan beloningen Bedrijven moeten beloningen bieden die verder gaan dan hun eigen producten en diensten. Wanneer een luchtvaartmaatschappij miles aanbiedt
De luchtvaartcombinatie Air-France KLM en de hotelketen AccorHotels intensiveren hun samenwerking. Dit doen zij door het bundelen van hun loyaliteitsprogramma’s.
Gebruik Gamificatie Gamificatie geeft aan de traditionele loyaliteitsprogramma’s praktijken, zoals het sparen van punten, een leuke en sociale draai. Ook biedt
Uit onderzoek van Bayt.com blijkt dat werknemers loopbaanontwikkeling belangrijker vinden dan compensatie en dat zij hierdoor ook langer blijven bij een
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.