Verjaardagsboodschap van Disneyland
Disneyland Paris wil bezoekers een warm hart doe dragen op hun verjaardag. Dit doen zij door jarigen een mail te
Disneyland Paris wil bezoekers een warm hart doe dragen op hun verjaardag. Dit doen zij door jarigen een mail te
Eliza was here bedacht een waarderingscampagne om klanten ook in de wintermaanden aan hen te binden. Ze bedanken klanten die
Wanneer je uitgaat van puur rationele consumenten zou je verwachten dat zij altijd kiezen voor de weg die de minste
Er bestaat een grote kans dat het bedrijfsleven een onzekere toekomst tegemoet gaat vanwege de dreigende recessie. Een belangrijke uitweg
Rocket Companies is in begin november begonnen met de eerste fase van een nieuw loyaliteitsprogramma, genaamd ‘Rocket Rewards’. Via dit
Klanten van Bax Music zijn verrast met een cadeautje, gewoon omdat een klant het volgens Bax verdient. De mail is
De streetwearketen Snipes heeft recent een nieuw loyaliteitsprogramma op de markt gezet: ‘Snipes Clique’. Zoals de naam al verklapt wil
De wereld van customer loyalty is opgeschud na de komst van Covid-19. De pandemie heeft ervoor gezorgd dat er enkele
Wanneer iemand zich inschrijft op de nieuwsbrief van Drs. Leenarts, ontvang diegene een leuke welkomstmail. Ook wel de huidmail, zoals
Het modemerk Scotch & Soda heeft een lancering aangekondigd van een nieuw loyaliteitsprogramma: Club Soda 3.0. Het loyaliteitsprogramma krijgt de
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.