Bedankje van Bol.com
Met de afsluiting van het jaar heeft ontvangen klanten van bol.com nog een speciale boodschap. Het bedrijf wenst trouwe klanten
Met de afsluiting van het jaar heeft ontvangen klanten van bol.com nog een speciale boodschap. Het bedrijf wenst trouwe klanten
Hieruit is de volgende top 5 naar voren gekomen: 71% van de respondenten gaf aan dat een goede klantenservice de
Met de kerstdagen achter de rug zijn de producten van Rituals weer op het hoogtepunt van populariteit. Een goed moment
Seizoenkaarthouders ontvangen deze maand een bijzonder cadeautje van FC Utrecht. De voetbalclub bestaat namelijk 50 jaar. Normaal gesproken zou dit
Maybelline New York is al jaren te vinden in de cosmeticaschappen van drogisterijen. Ook dit merk heeft nu een loyaliteitsprogramma
Adidas laat in een e-mail naar hun trouwe klanten zien dat zij aan de lange termijn denken. Klanten die een
Al langere tijd kunnen klanten van Blokker via het ‘Blokker&jij’-loyaliteitsprogramma sparen voor artikelen als pannen en theedoeken. Per eind november
1 Kernwaarden op orde hebben Om te zorgen voor langdurige loyaliteit is het goed om te kijken naar de kernwaarden
Team Kappers stuurt haar klanten een mailtje met de boodschap dat zij worden gemist. Klanten die de kapperszaak al een
Game-ontwikkelaar Ubisoft heeft zijn loyaliteitsprogramma vernieuwd. In het programma worden de twee voornaamste diensten van Ubisoft, Ubisoft Club en Uplay,
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.