
Een Bol.com bedankje
Heb je in 2022 weer gebruik gemaakt van de populaire webwinkel Bol.com? Grote kans dat je een waarderingsmailtje van ze

Heb je in 2022 weer gebruik gemaakt van de populaire webwinkel Bol.com? Grote kans dat je een waarderingsmailtje van ze

1. Peak end Rule Gedurende een klantreis onthouden we het hoogtepunt en het einde. Zorg ervoor dat deze momenten positief

Youfone vindt het belangrijk dat je als klant je thuisvoelt bij Youfone. Dat thuisgevoel willen ze graag creëren door o.a. het aanbieden van een loyaliteitsprogramma: Youcoins.

Wat is een NFT? Een NFT is, kort gezegd, een uniek bestand dat staat opgeslagen op een digitaal kasboek. Dit

Het loyaliteitsprogramma van de Bijenkorf, de Bijenkorf Membership, is onlangs uitvoerig vernieuwd en uitgebreid. De warenhuisketen wil de focus meer

Net Promoter Score De NPS-methodologie was ontwikkeld in 2003. In het ‘Harvard Business Review’ artikel van Frederick Reichheld in 2003

Wanneer je beweegt, bouw je conditie en spierkracht op. Jouw beweging is een investering, een betere conditie en meer spierkracht

HelloFresh viert het begin van het nieuwe jaar met een bijzondere actie voor oud-abonnees. Door oud-abonnees 50% én 3x 25%

Een volle inbox is voor velen een bekend fenomeen. De aandacht trekken met een mailtje is daarom nog een hele

Lekker uit sporten? Het is in deze tijd lastig, omdat alle sportscholen nog dicht zijn. Om je extra te motiveren
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.