
De kracht van zelfwaardering: Zo waardeer je de echte loyaliteit bij donateurs
Nieuw onderzoek toont aan dat vertrouwen in de organisatie en zelfwaardering van de donor zwaarder wegen dan empathie met de
Nieuw onderzoek toont aan dat vertrouwen in de organisatie en zelfwaardering van de donor zwaarder wegen dan empathie met de
Het BODT-model helpt goede doelen om in te spelen op de verschillende drijfveren van donateurs
Ontdek hoe je met een RFM-analyse binnen het Loyalty Dashboard waardevolle inzichten krijgt in donateursgedrag en loyaliteit — en hoe
Bedrijven investeren volop in loyaliteitsprogramma’s, maar zijn klanten daar nog wel gevoelig voor? Werken punten sparen, gamification of beloningen nog
Een wereldwijd onderzoek van Intuit Mailchimp onthult hoe beloning, geheugen, emotie en sociale interactie samen klantloyaliteit vormgeven.
Dunck heeft, net als elk jaar, de CSS Benchmark weer naar buiten gebracht. Hierin wordt duidelijk hoe loyaal donateurs zijn
In onze dynamische wereld is het onvermijdelijk dat er donateurs verloren gaan. Een winbackprogramma biedt de mogelijkheid om deze voormalig donateurs
Zalando maakt de overstap van een betaald naar een gratis loyaliteitsprogramma, wat invloed heeft op klantbetrokkenheid en loyaliteit.
Parasociale relaties zorgen voor emotionele verbondenheid en versterken merkloyaliteit via influencers en andere mediapersonages.
Michael Porter, een van de meest invloedrijke denkers op het gebied van concurrentiestrategieën, laat zien hoe bedrijven loyaliteit kunnen opbouwen
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.