
3 Tips tot succesvolle loyaliteitsprogramma’s
Wij geven je 3 tips tot succesvolle loyaliteitsprogramma’s. Veel loyaliteitsprogramma’s slagen niet. Dat komt volgens onderzoekers McCall en Voorhees voornamelijk doordat
Wij geven je 3 tips tot succesvolle loyaliteitsprogramma’s. Veel loyaliteitsprogramma’s slagen niet. Dat komt volgens onderzoekers McCall en Voorhees voornamelijk doordat
Belang van babyboomers Tussen 1946 en 1964 zijn in de VS meer dan 4 miljoen baby’s per jaar geboren. Dit
Invloed factoren op tevredenheid Uit eerdere onderzoeken blijkt dat mannen en vrouwen verschillende attitudes en drivers hebben die van invloed
Klanttevredenheid is in het verleden al uitvoerig onder de loep genomen, vele studies hebben geprobeerd de link tussen klanttevredenheid, service
Motivatie en verbondenheid In de professionele dienstverlening streeft men, net als in elke andere branche, naar een stabiele relatie met
In het onderzoek van Sidin, Rahman, Rashid, Othman en Baker wordt gekeken naar het koopgedrag van stadskinderen tussen de negen
Gebruiksvriendelijke sites ‘Usability’ is een andere term voor de bruikbaarheid (use-ability) van een website. Hoeveel moeite moet je doen om
Tim Jones en Shirley F. Taylor (2007) proberen in hun onderzoek een antwoord te geven op de vraag hoeveel dimensies
Een goede klachtafhandeling Rechtvaardigheid vormt de basis van een goede klachtafhandeling. Uit het onderzoek komt naar voren dat 60 tot
Functioneel versus symbolisch Een verlangen naar een bepaald merk ontstaat al op jonge leeftijd (< 9 jaar) en is vaak
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.
Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events