De win-back van JBL
JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen
JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen
Lidl laat klanten die een tijdje geen boodschappen meer hebben gedaan bij de supermarkt weten dat ze gemist worden! Ze
Het grammaticasoftware bedrijf Grammarly ziet klanten niet graag vertrekken. Mocht dit onverhoopt toch gebeuren, ondernemen ze snel actie.
Pathé Thuis stuurt ‘slapende’ klanten een mooi aanbod. Met hun unieke code kunnen ze goedkoop hun volgende film kijken.
De Online Drogist stuurt aan haar klanten, die al een tijd niet actief zijn geweest op de website of al
Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar
‘Vind je ons nog leuk?’ is de vraag die Greetz stelt aan ‘oude geliefden’; klanten die een tijd geleden een
HelloFresh viert het begin van het nieuwe jaar met een bijzondere actie voor oud-abonnees. Door oud-abonnees 50% én 3x 25%
&C Magazine had een bijzondere actie op de langste dag van het jaar. Om het begin van de zomer te
De publieke omroepen zijn voor een groot deel afhankelijk van leden. Wanneer een lid van KRO-NCRV opzegt, wordt er contact
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.