Een goed immuunsysteem
Vele onderzoeken concluderen dat er een positief effect van klanttevredenheid op loyaliteit en gebruiksgedrag bestaat. Derhalve is het waarschijnlijk dat
Vele onderzoeken concluderen dat er een positief effect van klanttevredenheid op loyaliteit en gebruiksgedrag bestaat. Derhalve is het waarschijnlijk dat
Welke activiteiten binnen beste klanten marketing ondernomen worden hangt voornamelijk af van wat er bereikt moet worden. Het basisconcept is
CARM is een vorm van marketing waarbij organisaties zich aan een ‘goed’ doel verbinden om zo hun klanten gunstig te
Loyaliteitsvragen Hoe worden klanten nu loyale klanten? Voordat er allerlei strategieën en tactieken worden ingezet ten bate van klantbehoud, moeten
Het gebruiken van coupons in de winkel moet over het algemeen door de consument zelf bij de kassa geïnitieerd worden.
Bedrijven investeren hoge bedragen in het begrijpen en beïnvloeden van klanten om ze meer te laten besteden. Om klantloyaliteit te
Sterke negatieve invloed 33% van alle klanten met een slechte winkelervaring, zo blijkt uit het onderzoek, vertelt deze ervaring aan
Relatiemarketing Om de invloed van sekse op klantloyaliteit te bepalen, is vanuit relatiemarketing onderzoek gedaan naar de effecten van sekseverschillen
Exit barrières kunnen worden gecreëerd door de klant het gevoel te geven dat het overstappen naar de concurrent hoge overstapkosten
Productgebruik Het kopen van een aandeel betekent niet direct dat de aandeelhouder ook de producten of diensten afneemt van het
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.