
Loyaliteit aan autodealers
Merk- of dealerloyaliteit Binnen de loyaliteitstheorie worden er verschillende vormen van loyaliteit onderscheiden, waaronder merk- en leveranciersloyaliteit. Autobezitters kunnen trouw
Merk- of dealerloyaliteit Binnen de loyaliteitstheorie worden er verschillende vormen van loyaliteit onderscheiden, waaronder merk- en leveranciersloyaliteit. Autobezitters kunnen trouw
Community kenmerken en verbondenheid De meest succesvolle communities kenmerken zich door een sterke dynamiek en een constant aanwezige schare van
Wat is Corporate Social Responsibility (CSR)? Er worden vaak verschillende termen gebruikt door organisaties om aan te duiden dat zij
Het doel van MNP MNP is erop gericht om het voor de consument mogelijkheid te maken om met behoud van
Spaarprogramma’s en waarde perceptie Spaarprogramma’s kunnen de waarde perceptie van klanten van een bepaald merk of bedrijf sterk verbeteren. Deze
Actieve deelnemers, loyale deelnemers Ondanks onzekerheden en financiële tegenslagen is de Amerikaanse markt voor loyaliteitsprogramma’s de afgelopen 6 jaar blijven
De ene senior is de andere niet Voor sommige groepen van senioren geldt inderdaad dat deze hun hele leven bekrachtigd
Het succes van het garagebedrijf De gemiddelde garantieperiode op de Braziliaanse automobielmarkt bedraagt een jaar. Na dit jaar stappen veel
Co-creation: wat is het en wat levert het op? Bij co-creation neemt de consument actief deel aan de ontwikkeling van
Consumenten kunnen worden aangemerkt als loyaal aan hun energieleverancier wanneer zij, naast het vertonen van herhalend aankoopgedrag, een positieve attitude
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.