Activiteit boven aantal
Actieve deelnemers, loyale deelnemers Ondanks onzekerheden en financiële tegenslagen is de Amerikaanse markt voor loyaliteitsprogramma’s de afgelopen 6 jaar blijven
Actieve deelnemers, loyale deelnemers Ondanks onzekerheden en financiële tegenslagen is de Amerikaanse markt voor loyaliteitsprogramma’s de afgelopen 6 jaar blijven
De ene senior is de andere niet Voor sommige groepen van senioren geldt inderdaad dat deze hun hele leven bekrachtigd
Het succes van het garagebedrijf De gemiddelde garantieperiode op de Braziliaanse automobielmarkt bedraagt een jaar. Na dit jaar stappen veel
Co-creation: wat is het en wat levert het op? Bij co-creation neemt de consument actief deel aan de ontwikkeling van
Consumenten kunnen worden aangemerkt als loyaal aan hun energieleverancier wanneer zij, naast het vertonen van herhalend aankoopgedrag, een positieve attitude
Klantverloop nader bekeken Klantverloop is de som van een serie complexe gerelateerde gebeurtenissen en problemen die zich over een langere
Positieve effecten van klanteducatie Hoge service kwaliteit leidt tot een verhoogde klanttevredenheid en loyaliteit. Service kwaliteit kan worden onderverdeeld in
Zo is de mogelijkheid tot locatie-identificatie van een consument op een bepaald tijdstip (Location Based Service) één van de meest
Programma’s gemakkelijk te kopiëren Met behulp van spaarprogramma’s werken hotelketens aan klantloyaliteit. Zo probeert men ervoor te zorgen dat gasten
Green brand positionering Bij de positionering van een merk vindt er interactie plaats tussen alle ingezette marketing instrumenten. Met name
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.