
Merkloyaliteit door sponsoring
Zelfbeeld van de consument Een veelvoorkomend aspect binnen de sponsoring literatuur is het zogenaamde ‘self-congruity’ construct. Dit is de mate

Zelfbeeld van de consument Een veelvoorkomend aspect binnen de sponsoring literatuur is het zogenaamde ‘self-congruity’ construct. Dit is de mate

Gamen blijkt serious business Voor spelproducenten is de populariteit van online games bijzonder interessant, omdat online spelers langer (tegen betaling)

Klantenkaarten kunnen een zeer rijke bron zijn van informatie. Niet alleen de aankoopfrequentie van de klant wordt bijgehouden maar bijvoorbeeld

De economische impact van een festival op de omgeving (stad of complete regio) is doorgaans enorm. Er zijn verschillende soorten

Functioneel versus symbolisch Een verlangen naar een bepaald merk ontstaat al op jonge leeftijd (< 9 jaar) en is vaak

Bepalen van de Net Promotor Score De Net Promotor Score (NPS) methode is gemakkelijk uit te leggen. De methode is

Onder verzekeraars in de VS wordt behoud als de belangrijkste beïnvloeder van economisch succes gezien. De verkoopkosten van een polis

Onderzoek naar consumentengedrag heeft aangetoond dat consumenten een sterke motivatie bezitten om zich in te spannen voor een toekomstige beloning.

Merk- of dealerloyaliteit Binnen de loyaliteitstheorie worden er verschillende vormen van loyaliteit onderscheiden, waaronder merk- en leveranciersloyaliteit. Autobezitters kunnen trouw

Community kenmerken en verbondenheid De meest succesvolle communities kenmerken zich door een sterke dynamiek en een constant aanwezige schare van
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.