
Bezit maakt loyaal
Productgebruik Het kopen van een aandeel betekent niet direct dat de aandeelhouder ook de producten of diensten afneemt van het
Productgebruik Het kopen van een aandeel betekent niet direct dat de aandeelhouder ook de producten of diensten afneemt van het
Vier soorten klanten De reden dat bedrijven met zakelijke klanten vaak moeite hebben om klantloyaliteit te realiseren, is dat zij
Beëindiging Met een klantenclub wordt persoonlijk contact en binding tussen klant en bedrijf gerealiseerd. Een goede klantenclub gaat verder dan
Persoonlijke behoefte Een zakelijke benadering van de klant is effectief wanneer dat het enige is waar de klant behoefte aan
De juiste mix Noodzakelijk voor het succes van een loyaliteitsprogramma is een juiste mix van benefits. Er moet een balans
Karakter (‘Character’) Cliënten eisen bepaalde persoonlijke kwaliteiten van hun adviseur. Integriteit is hierbij de meest belangrijke, gevolgd door vertrouwen en
In het onderzoek worden middels kwantitatief onderzoek een aantal hypotheses getoetst. Het onderzoek levert een aantal interessante inzichten op. Inzicht:
Opzet van het onderzoek Middels kwantitatief onderzoek onder 280 klanten is onderzocht wat de invloed van klantenkaarten en winkelbetrokkenheid op
Beleving van loyaliteitsprogramma’s onder consumenten Quadstone deed onderzoek naar de beleving van loyaliteitsprogramma’s onder consumenten. De invloed van een programma
Interactie Een klantenclub vormt een middel om meer onderling contact tussen klant en bedrijf te realiseren. De interactiefrequentie tussen beide
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.