Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Een onderzoek naar de kenmerken van succesvolle loyaliteitsprogramma’s.

Boek nu succes!

De juiste mix Noodzakelijk voor het succes van een loyaliteitsprogramma is een juiste mix van benefits. Er moet een balans

Lees verder »
Een onderzoek naar de kwaliteiten van adviseurs van succesvolle vermogensbeheerders en het creëren van loyaliteit.

Een goed adviesorgaan

Karakter (‘Character’) Cliënten eisen bepaalde persoonlijke kwaliteiten van hun adviseur. Integriteit is hierbij de meest belangrijke, gevolgd door vertrouwen en

Lees verder »
Een onderzoek naar de verhouding tussen klantgedrag, product en ‘incentive’.

Een passende beloning

In het onderzoek worden middels kwantitatief onderzoek een aantal hypotheses getoetst. Het onderzoek levert een aantal interessante inzichten op. Inzicht:

Lees verder »
Een onderzoek naar de inzet van ervaringsbeloningen binnen loyaliteitsprogramma’s.

Wees onvergetelijk!

Beleving van loyaliteitsprogramma’s onder consumenten Quadstone deed onderzoek naar de beleving van loyaliteitsprogramma’s onder consumenten. De invloed van een programma

Lees verder »
Een onderzoek naar de verschillende effecten die ten grondslag liggen aan goed georganiseerde klantenclubs.

Join the club!

Interactie Een klantenclub vormt een middel om meer onderling contact tussen klant en bedrijf te realiseren. De interactiefrequentie tussen beide

Lees verder »

Grip krijgen op klantloyaliteit?

Grip krijgen op klantloyaliteit?

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.