Focus op personalisatie
Meer dan segmentatie In een tijd waarin consumenten steeds makkelijker wisselen tussen merken, wordt het voor bedrijven steeds belangrijker om
Meer dan segmentatie In een tijd waarin consumenten steeds makkelijker wisselen tussen merken, wordt het voor bedrijven steeds belangrijker om
Klik op onderstaande afbeeldingen voor een betere weergave van de infographic.
1. Maak duidelijk wie je bent en waar je voor staat Een groot deel van de consumenten geeft aan dat
In deze infographic wordt de kracht van Premium loyaliteitsprogramma’s weergegeven aan de hand van negen scores. Klik op de infographic
1. Als de doelgroep fan is van loyaliteitsprogramma’s, dan sluiten ze niet direct aan Een groot deel van deze generatie
1. Verbind de naam aan je productaanbod Wanneer klanten met een loyaliteitsprogramma in aanraking komen, is de naam van het
Om sommige bedrijven nog een laatste zetje te geven, heeft The Wise Marketer in een artikel de redenen op een
Voordat we verdergaan naar de resultaten vertellen we je graag wat de CSS inhoudt, hoe het wordt berekend, hoe de
1. B2B belonen Zorg ervoor dat jouw B2B-publiek beloond wordt. Zo kun je bijvoorbeeld beloningen toekennen aan klanten die eerder
Verpak je loyaliteitsprogramma met een vleugje charme Hieronder een paar ingrediënten die helpen om een wow-factor te creëren: Verleidelijke naam:
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.