Creëer een creatief loyaliteitsprogramma
1. Verbind de naam aan je productaanbod Wanneer klanten met een loyaliteitsprogramma in aanraking komen, is de naam van het
1. Verbind de naam aan je productaanbod Wanneer klanten met een loyaliteitsprogramma in aanraking komen, is de naam van het
Om sommige bedrijven nog een laatste zetje te geven, heeft The Wise Marketer in een artikel de redenen op een
Voordat we verdergaan naar de resultaten vertellen we je graag wat de CSS inhoudt, hoe het wordt berekend, hoe de
1. B2B belonen Zorg ervoor dat jouw B2B-publiek beloond wordt. Zo kun je bijvoorbeeld beloningen toekennen aan klanten die eerder
Verpak je loyaliteitsprogramma met een vleugje charme Hieronder een paar ingrediënten die helpen om een wow-factor te creëren: Verleidelijke naam:
Uiteraard verschilt het per retailer wat de beste beloning is, maar een aantal belangrijke incentives zullen op een breder vlak van
Gebruik Gamificatie Gamificatie geeft aan de traditionele loyaliteitsprogramma’s praktijken, zoals het sparen van punten, een leuke en sociale draai. Ook biedt
Uit onderzoek van Bayt.com blijkt dat werknemers loopbaanontwikkeling belangrijker vinden dan compensatie en dat zij hierdoor ook langer blijven bij een
Bedrijven met de meest succesvolle brand communities in de wereld hebben een talent voor het ontwikkelen van sterke emotionele connecties
De millennial generatie is een groep van mensen die tussen 1980 en 2000 geboren zijn. Deze groep laat hun aankopen
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.