Onderstaande infographic van Zinrelo laat zien hoe je bekendheid voor je loyaliteitsprogramma creëert, om zo te zorgen dat een zo
Onderstaande infographic laat een afweging zien tussen hyper relevante diensten die organisaties kunnen bieden en het vertrouwen in het gebruik
Het uitreiken van beloningen heeft zeker een positief effect op de loyaliteit van klanten, maar de kwaliteit van het product
Bovenstaande komt neer op zo’n 29 verschillende programma’s per huishouden! De toenemende groei van programma’s en de deelname hieraan wordt nog
In een design thinking proces doorloop je vijf fases (empathy, define, ideate, prototype en test). Gedurende deze fases probeer je
Omdat steeds meer bedrijven hun consumenten data steeds beter op orde hebben en hun bedrijfsactiviteiten gerichter op klanten afstemmen, is het noodzakelijk om
Veranderingen in technologie en verwachtingen van de consument zorgen ervoor dat de customer experience bij bedrijven constant moet worden verbetert. Kun
Wist jij dat een klant slechts in gemiddeld 27% van de gevallen een tweede aankoop doet? Maar na de derde
Customer loyalty krijgt de hoogste prioriteit voor marketeers in 2017. Dit voorspelde Signal, een marketing technologie bedrijf uit de Verenigde
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.