
Een plastic of digitale klantenpas?
Deelname aan programma’s Vrijwel alle respondenten nemen momenteel deel aan een loyaliteitsprogramma. 70% van de respondenten neemt deel aan 1-5
Deelname aan programma’s Vrijwel alle respondenten nemen momenteel deel aan een loyaliteitsprogramma. 70% van de respondenten neemt deel aan 1-5
Waarom nieuwe Europese wetgeving? De afgelopen jaren is de samenleving extreem snel gedigitaliseerd, er is een enorme toename in dataverkeer
Loyaliteitsprogramma’s Loyaliteitsprogramma’s kunnen, zowel in de offline als in de online markt, gebaseerd zijn op een beloning die wordt geboden
Draagbare technologie De verwachting is dat draagbare technologie (armbanden, horloges en dergelijke apparaten) belangrijk wordt. Consumenten kunnen sneller en beter
Effect op klantbehoud In het onderzoek wordt gekeken naar het effect van de twee typen programma’s op de loyaliteitsgevoelens van de
Steeds meer merken hebben contact met consumenten via social media zoals bijvoorbeeld via Facebookpagina’s en Twitteraccounts. Larouche, Habibi en Richard onderzochten
Belang van verzilveren Een gangbaar mantra voor iedereen die succes heeft behaald is: ‘If I did it once, I can
Maakt een gouden elite klantengroep het verschil? Veel bedrijven kennen rangen in een loyaliteitsprogramma waarbij onderscheid wordt gemaakt tussen de
Belang smartphones Of het nu gaat om de iPhone of de Samsung Galaxy, het gebruik van smartphones zal in de
Wie wat betaalt, die heeft wat Onderzoekers van de universiteit van Houston hebben onderzocht wat het effect is van de
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.