Werving en behoud bij bloedbanken
De loyale donor Het geven van bloed is van groot belang voor de samenleving. Voor de bestrijding van ziektes, voor
De loyale donor Het geven van bloed is van groot belang voor de samenleving. Voor de bestrijding van ziektes, voor
Belang van babyboomers Tussen 1946 en 1964 zijn in de VS meer dan 4 miljoen baby’s per jaar geboren. Dit
Klantgericht Steeds meer banken proberen een bedrijfscultuur te ontwikkelen waarin klantgerichtheid centraal staat. Enkele internationale voorbeelden zijn Midland Bank (UK),
Loyaliteit aan de sterren Voor de echte voetballiefhebber is er meer dan alleen het aanmoedigen van de nationale ploeg. Met
Het ontstaan van verwarring Als gevolg van de vele concurrentie worden veel markten gekarakteriseerd door een overvloed aan keuzes. Het
Valkuil De zwevende kiezer is een relatief nieuw begrip binnen de politiek. Vroeger werd vaak van huis uit bepaald op
De invloed van cultuur Jin, Park en Kim onderzochten in hoeverre cultuur invloed heeft op de manier waarop consumenten beoordelen.
Selfservice is een transactie of een interactie tussen consumenten en organisaties door middel van technologie en waarbij de enige menselijke
Motivatie en verbondenheid In de professionele dienstverlening streeft men, net als in elke andere branche, naar een stabiele relatie met
Loyaliteit Het creëren van merktrouw door middel van een wijnproeverij ‘ervaring’ vergt meer dan het voorserveren van goede wijn of
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.