Koopgedrag bij kinderen
In het onderzoek van Sidin, Rahman, Rashid, Othman en Baker wordt gekeken naar het koopgedrag van stadskinderen tussen de negen
In het onderzoek van Sidin, Rahman, Rashid, Othman en Baker wordt gekeken naar het koopgedrag van stadskinderen tussen de negen
Tevredenheid als driver van loyaliteit Net als in andere economische relaties bepaalt ook binnen het toerisme de tevredenheid van klanten
Gamen blijkt serious business Voor spelproducenten is de populariteit van online games bijzonder interessant, omdat online spelers langer (tegen betaling)
De economische impact van een festival op de omgeving (stad of complete regio) is doorgaans enorm. Er zijn verschillende soorten
Vaste leestijd De gewoonte van het lezen van de krant is een van de meest belangrijke factoren voor krantloyaliteit. Op
Het onderzoek De onderzoekers hebben zich als doel gesteld loyaal gedrag van huishoudens aan Amerikaanse mobiele telefonie aanbieders te verklaren.
Co-creation: wat is het en wat levert het op? Bij co-creation neemt de consument actief deel aan de ontwikkeling van
IT systemen zijn onderhevig aan (radicale) veranderingen: nieuwe verkoopkanalen, kaart types en functionele wensen doen allen een beroep op beperkte
Sterke negatieve invloed 33% van alle klanten met een slechte winkelervaring, zo blijkt uit het onderzoek, vertelt deze ervaring aan
Relatiemarketing Om de invloed van sekse op klantloyaliteit te bepalen, is vanuit relatiemarketing onderzoek gedaan naar de effecten van sekseverschillen
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.