Bezit maakt loyaal
Productgebruik Het kopen van een aandeel betekent niet direct dat de aandeelhouder ook de producten of diensten afneemt van het
Productgebruik Het kopen van een aandeel betekent niet direct dat de aandeelhouder ook de producten of diensten afneemt van het
Vier soorten klanten De reden dat bedrijven met zakelijke klanten vaak moeite hebben om klantloyaliteit te realiseren, is dat zij
Beëindiging Met een klantenclub wordt persoonlijk contact en binding tussen klant en bedrijf gerealiseerd. Een goede klantenclub gaat verder dan
Verschillende beslissers, verschillende belangen Veel B2B marketeers vinden het moeilijk om de voordelen van hun product of dienst over te
Persoonlijke behoefte Een zakelijke benadering van de klant is effectief wanneer dat het enige is waar de klant behoefte aan
De juiste mix Noodzakelijk voor het succes van een loyaliteitsprogramma is een juiste mix van benefits. Er moet een balans
Karakter (‘Character’) Cliënten eisen bepaalde persoonlijke kwaliteiten van hun adviseur. Integriteit is hierbij de meest belangrijke, gevolgd door vertrouwen en
Trend 1: Alomtegenwoordigheid Organisaties over de hele wereld hebben loyaliteitsmarketing omarmd als tactiek om de gewenste bedrijfsresultaten te leveren. Door
Bedrijven blijken veel moeite te hebben om klantloyaliteit te realiseren bij zakelijke klanten, dit omdat zij hen te vaak benaderen
In haar onderzoek naar restaurantloyaliteit bekijkt Anna Mattila spaarprogramma’s die zich kenmerken door een ‘platte’ benadering. Voor iedere besteedde dollar
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.