
Loyaliteit door emotie
De betrokkenheid bij aankoop van consumentengoederen is laag mede doordat er weinig emotie bij komt kijken. Het risico dat men
De betrokkenheid bij aankoop van consumentengoederen is laag mede doordat er weinig emotie bij komt kijken. Het risico dat men
In een markt waar de marges onder druk staan en de middelen relatief beperkt zijn, zijn creativiteit en innovativiteit de sleutel
Met intensief sparen wordt bedoeld dat de klant bij een spaarprogramma in eerste instantie moeite moet doen om deel te
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.
Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events