Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Een onderzoek naar de invloed van spaarprogramma’s op het gedrag en gevoel van de restaurantbezoeker.

Smakelijk sparen?

In haar onderzoek naar restaurantloyaliteit bekijkt Anna Mattila spaarprogramma’s die zich kenmerken door een ‘platte’ benadering. Voor iedere besteedde dollar

Lees verder »
Een onderzoek naar de verhouding tussen klantgedrag, product en ‘incentive’.

Een passende beloning

In het onderzoek worden middels kwantitatief onderzoek een aantal hypotheses getoetst. Het onderzoek levert een aantal interessante inzichten op. Inzicht:

Lees verder »
Een onderzoek naar de samenwerkingsvoordelen van een alliantie loyaliteitsprogramma binnen de luchtvaart sector.

Loyaliteit vervlogen?

Klassiek Frequent Flyer Programma Om de loyaliteit van de veel vliegende zakelijke passagier te belonen hebben de meeste grote luchtvaartmaatschappijen

Lees verder »
Een onderzoek naar de loyaliteitstrends van de toekomst waar innovatie en creativiteit de boventoon voeren.

Trends in technology

Verschillende technologiënBij loyaliteitsprogramma’s die werken met beloningsdifferentiatie is het noodzakelijk dat de organisatie transactiegegevens van de individuele deelnemer vergaart. Zonder

Lees verder »
Een onderzoek naar de inzet van ervaringsbeloningen binnen loyaliteitsprogramma’s.

Wees onvergetelijk!

Beleving van loyaliteitsprogramma’s onder consumenten Quadstone deed onderzoek naar de beleving van loyaliteitsprogramma’s onder consumenten. De invloed van een programma

Lees verder »
Een onderzoek naar ‘customer equity’ en de levenslange waarde van klantrelaties.

Levenslang

Customer Equity vormt de basis voor het raamwerk. Zij definieren Customer Equity als het totaal aan levenslange waardes van alle

Lees verder »
Een onderzoek naar de verschillende effecten die ten grondslag liggen aan goed georganiseerde klantenclubs.

Join the club!

Interactie Een klantenclub vormt een middel om meer onderling contact tussen klant en bedrijf te realiseren. De interactiefrequentie tussen beide

Lees verder »
Een onderzoek naar de inzet van beloningen en voordelen bij loyaliteitsprogramma’s.

Niet iedereen is gelijk

Vormen van extra’s voor topklanten zijn bijvoorbeeld scherpere prijzen of gereserveerde parkeerruimte. Veel organisaties behandelen alle klanten gelijk. Indirect worden

Lees verder »

Grip krijgen op klantloyaliteit?

Grip krijgen op klantloyaliteit?

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.