
Een passende beloning
In het onderzoek worden middels kwantitatief onderzoek een aantal hypotheses getoetst. Het onderzoek levert een aantal interessante inzichten op. Inzicht:
In het onderzoek worden middels kwantitatief onderzoek een aantal hypotheses getoetst. Het onderzoek levert een aantal interessante inzichten op. Inzicht:
Klassiek Frequent Flyer Programma Om de loyaliteit van de veel vliegende zakelijke passagier te belonen hebben de meeste grote luchtvaartmaatschappijen
Opzet van het onderzoek Middels kwantitatief onderzoek onder 280 klanten is onderzocht wat de invloed van klantenkaarten en winkelbetrokkenheid op
Verschillende technologiënBij loyaliteitsprogramma’s die werken met beloningsdifferentiatie is het noodzakelijk dat de organisatie transactiegegevens van de individuele deelnemer vergaart. Zonder
Beleving van loyaliteitsprogramma’s onder consumenten Quadstone deed onderzoek naar de beleving van loyaliteitsprogramma’s onder consumenten. De invloed van een programma
Customer Equity vormt de basis voor het raamwerk. Zij definieren Customer Equity als het totaal aan levenslange waardes van alle
Interactie Een klantenclub vormt een middel om meer onderling contact tussen klant en bedrijf te realiseren. De interactiefrequentie tussen beide
Vormen van extra’s voor topklanten zijn bijvoorbeeld scherpere prijzen of gereserveerde parkeerruimte. Veel organisaties behandelen alle klanten gelijk. Indirect worden
De intensiteit en frequentie van het contact bepaald mede de sterkte van een relatie. Dit geldt voor zowel voor zakelijke
Curasi en Kennedy onderzochten het verband tussen klantbehoud en klantloyaliteit in een omgeving van dienstenorganisaties en kwamen tot een vijftal
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.
Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events