Zoek de juiste verhouding!
Klantverloop nader bekeken Klantverloop is de som van een serie complexe gerelateerde gebeurtenissen en problemen die zich over een langere
Klantverloop nader bekeken Klantverloop is de som van een serie complexe gerelateerde gebeurtenissen en problemen die zich over een langere
Positieve effecten van klanteducatie Hoge service kwaliteit leidt tot een verhoogde klanttevredenheid en loyaliteit. Service kwaliteit kan worden onderverdeeld in
Zo is de mogelijkheid tot locatie-identificatie van een consument op een bepaald tijdstip (Location Based Service) één van de meest
Programma’s gemakkelijk te kopiëren Met behulp van spaarprogramma’s werken hotelketens aan klantloyaliteit. Zo probeert men ervoor te zorgen dat gasten
Green brand positionering Bij de positionering van een merk vindt er interactie plaats tussen alle ingezette marketing instrumenten. Met name
Onderstaand een classificatie van programma’s in oplopende ‘zwaarte’ voor de aanbiedende organisatie. De voor- en nadelen van deze programma’s worden
Service ervaring Deze tweeledige service-interactie tussen klant en dienstverlener zullen we hierna ‘service ervaring’ noemen. In dit artikel zullen de
Loyaliteit in de Business-to-Business (B2B) context Er zijn verschillende voordelen verbonden aan loyale klanten voor service aanbieders. Loyale klanten besteden
Voor loyaliteitsprogramma’s betekent het inrichten van een community dat er een omgeving moet worden ontwikkeld, waar consumenten met elkaar in
Downstream analyse is gebaseerd op aankooppatronen. Hierbij is een klant loyaal wanneer ze het merk gedurende een langere periode aankoopt.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.