CSS: de loyaliteitsmetric voor goede doelen
Grip op loyaliteit: de loyaliteitsattitude Inzicht in de loyaliteitsattitude van de donateur wordt verkregen door deze uit te vragen in
Grip op loyaliteit: de loyaliteitsattitude Inzicht in de loyaliteitsattitude van de donateur wordt verkregen door deze uit te vragen in
Om dit te bereiken dient een juiste combinatie van spelelementen ingezet te worden om zo het gewenste gedrag te stimuleren
De waarde van aanbevelen Hoe waardevol is een klant? Tot voor kort werd de waarde van een klant gemeten door
Ouderen loyaler dan jongeren Onderzoekers Rundle-Thiele en Bennet onderzochten deze trend specifiek in de verzekeringsbranche. De conclusie die zij trokken
Programma voordelen Bij een loyaliteitsprogramma is het belangrijk om stil te staan bij de beloning die klanten krijgen voor het
Omdat loyaliteit in deze sector zo belangrijk is, hebben Conze et al. onderzocht of loyaliteitsactiviteiten effect hebben op de intentie
Het belang van service Dat de kwaliteit van service van groot belang is voor de tevredenheid en dus de loyaliteit
Service en klanttevredenheid Uit het onderzoek blijkt dat de persoonlijke gevoelens van consumenten een belangrijke voorspeller zijn voor tevredenheid en
Hoewel dit harde kritiek is, betekent dit niet dat loyalteitsprogramma´s direct overboord gegooid moeten worden. Gebaseerd op onderzoek in de
Er wordt verondersteld dat de social based websites consumenten beïnvloeden in hun koopgedrag. Daarom wordt dit ook wel ‘electronic word
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.