De invloed van klantgevoelens
Service en klanttevredenheid Uit het onderzoek blijkt dat de persoonlijke gevoelens van consumenten een belangrijke voorspeller zijn voor tevredenheid en
Service en klanttevredenheid Uit het onderzoek blijkt dat de persoonlijke gevoelens van consumenten een belangrijke voorspeller zijn voor tevredenheid en
Hoewel dit harde kritiek is, betekent dit niet dat loyalteitsprogramma´s direct overboord gegooid moeten worden. Gebaseerd op onderzoek in de
Er wordt verondersteld dat de social based websites consumenten beïnvloeden in hun koopgedrag. Daarom wordt dit ook wel ‘electronic word
Persoonlijkheid van consument De score op een vijftal persoonlijkheidsdimensies kan een idicatie geven van het unieke karakter van een persoon.
Belang van babyboomers Tussen 1946 en 1964 zijn in de VS meer dan 4 miljoen baby’s per jaar geboren. Dit
Omgevingsfactoren In hun onderzoek kijken Barber en Scarcelli naar het belang van fysieke omgevingskenmerken bij het creëren van loyaliteit. Hoewel
Twee soorten beloningen Er zijn veel soorten loyaliteitsprogramma’s die allemaal op hun eigen wijze de loyaliteit van klanten kunnen bevorderen.
Modetijdschriften zijn voor vele vrouwen (en sommige mannen) een bron van inspiratie en informatie. Omdat het aantal modemagazines groeit, dient
Valkuil De zwevende kiezer is een relatief nieuw begrip binnen de politiek. Vroeger werd vaak van huis uit bepaald op
Vier belangrijke factoren Een onderzoek van Bowman, Heilman en Seetharaman onder verschillende patiëntgroepen laat zien dat medicatietrouw door vier factoren wordt
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.