Blockchain: De toekomst van marketing – Deel 3
Vrijwel iedereen kan meerdere loyaliteitsprogramma’s opnoemen waaraan zij deelnemen; actief of niet. Toch kan de actieve deelname, retentie en opbrengst
Vrijwel iedereen kan meerdere loyaliteitsprogramma’s opnoemen waaraan zij deelnemen; actief of niet. Toch kan de actieve deelname, retentie en opbrengst
Indien je nog niet helemaal begrijpt wat blockchain is en hoe het werkt, raden we je aan eerst deel 1 te lezen.
CCID staat volgens de onderzoekers voor ‘de primaire psychologische onderlaag voor een diepe, toegewijde en betekenisvolle relatie die marketeers in
In de huidige consumentenmaatschappij zijn loyaliteitsprogramma’s niet meer weg te denken, iedereen zit wel bij een programma aangesloten; of het
Door de inzet van gamification kun je gebruikers motiveren, stimuleren en sturen naar gewenst gedrag. Maar hoe kun je dit gebruiken voor klantenbinding en klantloyaliteit?
Resultaat telt Bijna elke hotelketen heeft een loyaliteitsprogramma waarbij de consument wordt beloond voor boekingen bij de betreffende hotelketen. Loyale
De resultaten van de CSS benchmark 2016 zijn bekend. De loyaliteit van donateurs aan Nederlandse goede doelen is gemiddeld toegenomen.
1. Loyaliteitsonderzoek onder klanten Weet jij hoe loyaal jouw klanten zijn? Om de juiste loyaliteitsactiviteiten in te zetten is
Wat is Loyalty Marketing DNA? De marketeer is de schepper van de loyaliteitsoplossing en het Loyalty Marketing DNA zijn z’n
Dit jaar hebben negen goede doelen deelgenomen. Zij gebruiken de CSS als centraal instrument voor het meten van de loyaliteit
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.