
Betrokkenheid werknemers
Klantgericht Steeds meer banken proberen een bedrijfscultuur te ontwikkelen waarin klantgerichtheid centraal staat. Enkele internationale voorbeelden zijn Midland Bank (UK),
Klantgericht Steeds meer banken proberen een bedrijfscultuur te ontwikkelen waarin klantgerichtheid centraal staat. Enkele internationale voorbeelden zijn Midland Bank (UK),
Omgevingsfactoren In hun onderzoek kijken Barber en Scarcelli naar het belang van fysieke omgevingskenmerken bij het creëren van loyaliteit. Hoewel
Twee soorten beloningen Er zijn veel soorten loyaliteitsprogramma’s die allemaal op hun eigen wijze de loyaliteit van klanten kunnen bevorderen.
Het ontstaan van verwarring Als gevolg van de vele concurrentie worden veel markten gekarakteriseerd door een overvloed aan keuzes. Het
Cedrola en Memo concluderen dat consumenten over het algemeen tevreden zijn met loyaliteitsprogramma’s. Dit resultaat zegt echter weinig. Loyaliteitsprogramma’s bieden
De onderzoekers stellen dat de concurrentie moordend is in het huidig economisch klimaat. Daardoor zijn organisaties genoodzaakt efficiëntere en effectievere
Daarnaast heeft het gebruik van informatie- en communicatietechnologieën (ICT) in de laatste decennia een stempel gedrukt op de gehele zakenwereld,
Overstapgedrag M. Mavri en G. Ioannou hebben onderzoek gedaan naar het overstapgedrag onder klanten van banken op de Griekse markt.
Onderzoek van Connolly en Bannister (2008) onder Ierse online consumenten laat zien welke factoren van invloed zijn op het consumentenvertrouwen
Klanttevredenheid is in het verleden al uitvoerig onder de loep genomen, vele studies hebben geprobeerd de link tussen klanttevredenheid, service
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.