De voor- en nadelen van een loyaliteitskaart
Wat is een loyaliteitskaart? Een loyaliteitskaart is een beweegreden voor bestaande klanten om hen aan te moedigen terug te komen
Wat is een loyaliteitskaart? Een loyaliteitskaart is een beweegreden voor bestaande klanten om hen aan te moedigen terug te komen
Het formule 1 team Red Bull Racing is de samenwerking met Oracle vanaf dit jaar gaan intensiveren. De afgelopen jaren
Wat is de internationale customer loyalty maand? Deze speciale maand is in het leven geroepen zodat bedrijven en haar werknemers
Een extra kaarsje op je verjaardagstaart uitgeblazen? Dat laat Pearle niet onopgemerkt voorbijgaan! Door middel van een interactief mailtje feliciteren
Hoe kunnen merken meer gepersonaliseerde ervaringen bieden? In het onderzoek van Neil Hoyne kwamen interessante inzichten naar voren. Consumenten waren
Nadat de livegang een aantal keer werd uitgesteld, is het spaarprogramma van Ekoplaza afgelopen maand officieel gelanceerd: Ekovriend. Met het spaarprogramma
Heb je in 2022 weer gebruik gemaakt van de populaire webwinkel Bol.com? Grote kans dat je een waarderingsmailtje van ze
1. Peak end Rule Gedurende een klantreis onthouden we het hoogtepunt en het einde. Zorg ervoor dat deze momenten positief
Youfone vindt het belangrijk dat je als klant je thuisvoelt bij Youfone. Dat thuisgevoel willen ze graag creëren door o.a. het aanbieden van een loyaliteitsprogramma: Youcoins.
Wat is een NFT? Een NFT is, kort gezegd, een uniek bestand dat staat opgeslagen op een digitaal kasboek. Dit
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.