Ga voor een bijzondere Bijenkorf-ervaring
Het loyaliteitsprogramma van de Bijenkorf, de Bijenkorf Membership, is onlangs uitvoerig vernieuwd en uitgebreid. De warenhuisketen wil de focus meer
Het loyaliteitsprogramma van de Bijenkorf, de Bijenkorf Membership, is onlangs uitvoerig vernieuwd en uitgebreid. De warenhuisketen wil de focus meer
Net Promoter Score De NPS-methodologie was ontwikkeld in 2003. In het ‘Harvard Business Review’ artikel van Frederick Reichheld in 2003
Wanneer je beweegt, bouw je conditie en spierkracht op. Jouw beweging is een investering, een betere conditie en meer spierkracht
HelloFresh viert het begin van het nieuwe jaar met een bijzondere actie voor oud-abonnees. Door oud-abonnees 50% én 3x 25%
Een volle inbox is voor velen een bekend fenomeen. De aandacht trekken met een mailtje is daarom nog een hele
Lekker uit sporten? Het is in deze tijd lastig, omdat alle sportscholen nog dicht zijn. Om je extra te motiveren
Mensen die zich hebben aangemeld voor de nieuwsbrief van Converse ontvingen in januari een ‘’gelukkig nieuwjaar’’ mail. Daarin werden ontvangers
Wat zijn betaalde loyaliteitsprogramma’s? Op het eerste gezicht verschilt een betaald loyaliteitsprogramma niet zoveel met een traditionele variant. Het verschil
Nu de corona-maatregelen verder zijn aangescherpt is het niet meer mogelijk om buitenshuis te eten. Hierdoor kiezen consumenten er sneller
Mensen die zich inschrijven voor de nieuwsbrief van vtwonen ontvangen een welkomstmail. De mail is bedoeld als warm welkom, zodat
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.