Een ecosysteem van merken
Wat zijn ecosysteemgerichte loyaliteitsprogramma’s? Om staande te blijven ten opzichte van concurrenten moet er volgens Boudet et al. samengewerkt worden
Wat zijn ecosysteemgerichte loyaliteitsprogramma’s? Om staande te blijven ten opzichte van concurrenten moet er volgens Boudet et al. samengewerkt worden
Klanten die een bestelling plaatsen bij Smyle, ontvangen bij hun eerste bestelling een welkomstkaartje. Hierbij wordt de nieuwe klant bedankt
Het loyaliteitsprogramma genaamd de ‘Red Cable Club’ van OnePlus is na de lancering in India nu ook gelanceerd in Europa.
In 2021 regent het loyaliteitsprogramma’s bij Amerikaanse fastfoodketens. Waar McDonalds en Burger King eerder dit jaar al spaarprogramma’s lanceerden, kondigde
Met het nieuwe spaarprogramma van Hallmark, de Kaartclub, sparen de klanten punten voor leuke benefits. Met het nieuwe spaarprogramma verdwijnt
Klik op onderstaande afbeelding om de gehele infographic te bekijken. d
Blijf klanten verrassen Om klanten tevreden te houden, dienen bedrijven continu te zoeken naar mogelijkheden om de verwachtingen van klanten
Supermarktketen Albert Heijn heeft haar assortiment aan loyaliteitsprogramma’s verder uitgebreid met Mijn Albert Heijn Premium. Het bedrijf heeft het programma
Alle nieuwsbriefabonnees van het outdoormerk Fjällräven hebben een tijd geleden een e-mail ontvangen waarmee zij early access kregen tot de
Cosmeticamerk KIKO Milano heeft een eigen loyaliteitsprogramma ontwikkeld, waarbij klanten met zogenoemde KISSES kunnen sparen voor verschillende voordelen. Hoe werkt
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.