Mijlpaal voor Papa John’s
Restaurantketen Papa John’s heeft deze maand een bijzondere mijlpaal bereikt met het eigen loyaliteitsprogramma Papa Rewards. Inmiddels nemen 20 miljoen
Restaurantketen Papa John’s heeft deze maand een bijzondere mijlpaal bereikt met het eigen loyaliteitsprogramma Papa Rewards. Inmiddels nemen 20 miljoen
Klanten die liever op een later moment betalen voor hun bestelling, kunnen gebruik maken de diensten van technologiebedrijf Afterpay. Het
Zo blijkt uit onderstaande infographic dat 7 op de 10 respondenten niet snel een herhaalaankoop doen na een slechte bezorgervaring.
De coronamaatregelen voor winkels zijn inmiddels al een tijd aan het versoepelen. Hierdoor is winkelen nu weer mogelijk zonder dat
McDonald’s heeft een loyaliteitsprogramma gelanceerd in de Verenigde Staten, het ‘McDonald’s Rewards Program’. Hoe werkt het? 8 Juli jl. heeft
&C Magazine had een bijzondere actie op de langste dag van het jaar. Om het begin van de zomer te
Net als voorgaande jaren geeft circa 88% van de Australische samenleving van 18 jaar of ouder aan deel te nemen
Vorige week heeft fastfoodketen Popeyes in de Verenigde Staten een eerste eigen loyaliteitsprogramma gelanceerd, Popeyes Rewards. Met het motto Start
Onderstaande infographic laat zien welke waarde welkomstmails kunnen hebben en welke rol personalisatie hierin speelt. Klik op onderstaande afbeelding om
Wanneer consumenten ingeschreven staan voor de nieuwsbrief van het duurzame kledingmerk nu-in, ontvangen zij elke maand een mail met daarin
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.