Elk segment een eigen strategie
Nog te vaak wordt de startpagina van een online retailer gebruikt als een traditionele etalage van een fysieke winkel, waar
Nog te vaak wordt de startpagina van een online retailer gebruikt als een traditionele etalage van een fysieke winkel, waar
Gebruikers van Canva hebben een mail ontvangen van dit online designplatform met als titel: “Bedankt voor je steun”. In de
1. Sluit de identiteit nog goed aan? Voordat een organisatie aan de klantloyaliteit wil werken, dient het eerst stil te
Autofabrikant Ford heeft haar beloningsprogramma uitgebreid door het beschikbaar te stellen aan alle 8,5 miljoen klanten in de Verenigde Staten.
Wanneer mensen zich op de website van Disney aanmelden, worden zij direct van harte welkom geheten in de Disney-familie. In
Kledingmerk G-Star RAW heeft een loyaliteitsprogramma gelanceerd voor haar denimliefhebbers. Het programma biedt klanten de mogelijkheid om te sparen voor
Wat is een geefkring? In onderzoek van Guthrie et al. uit 2003 wordt een verband gelegd tussen geefkringen en de
Klik op de afbeelding om de infographic volledig te bekijken.
Safari.com heeft een nieuw loyaliteitsprogramma gelanceerd. Het doel is om mensen vaker op safari te laten gaan in verschillende Afrikaanse
Klanten die zich een jaar geleden hebben aangemeld voor het loyaliteitsprogramma van WE Fashion hebben onlangs een mailtje ontvangen van
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.