Pathé viert opening met abonnees
Pathé Nederland mag vanaf 5 juni de deuren van haar bioscopen weer openen. Om dit heuglijke moment te vieren heeft
Pathé Nederland mag vanaf 5 juni de deuren van haar bioscopen weer openen. Om dit heuglijke moment te vieren heeft
Het loyaliteitsprogramma van cosmeticabedrijf Aveda is al 20 jaar een begrip in de Verenigde Staten, Canada en het Verenigd Koninkrijk.
3 pijlers Om affectieve loyaliteit te bewerkstelligen zijn drie belangrijke onderdelen te onderscheiden. 1. Affiniteit Wanneer klanten waarderen wat een
De publieke omroepen zijn voor een groot deel afhankelijk van leden. Wanneer een lid van KRO-NCRV opzegt, wordt er contact
Onderstaande infographic geeft in concrete aantallen weer waarom een goede klantervaring belangrijk is. Daarnaast wordt er een praktijkvoorbeeld gegeven en
Fashion- en lifestylemerk Josh V heeft een nieuw loyaliteitsprogramma gelanceerd: JOSH V SOCIETY. Klanten van Josh V kunnen gratis sparen
Het spaarprogramma van kledingmerk H&M bestaat al een tijdje. Klanten die zich aanmelden als member ontvangen onder andere bonusvouchers, gratis
Veel winkels kunnen per 28 april de deuren weer openen voor klanten zonder dat zij eerst een afspraak hoeven te
Spelletjesmerk 999 Games heeft eind 2020 een eigen spaarprogramma geïntroduceerd. Het programma heet Overwinningspunten en biedt spelletjesfanaten de mogelijkheid om
Meer dan segmentatie In een tijd waarin consumenten steeds makkelijker wisselen tussen merken, wordt het voor bedrijven steeds belangrijker om
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.