‘Mango Likes You’ nu ook in Nederland
Modeketen Mango heeft haar spaarprogramma ‘Mango Likes You’ gelanceerd in Nederland. Vorig jaar werd het programma al in Spanje en
Modeketen Mango heeft haar spaarprogramma ‘Mango Likes You’ gelanceerd in Nederland. Vorig jaar werd het programma al in Spanje en
Klik op onderstaande afbeelding om de gehele infographic te zien.
Select leden van Bol.com krijgen een heel bijzonder kaartje door de bus. Nadat je de boodschap van Bol.com hebt gelezen
Knab geeft haar klanten de mogelijkheid om gratis via Hallmark een kaartje te versturen. Met deze actie laat Knab niet
Sportkleding- en schoenenketen Foot Locker heeft haar spaarprogramma vernieuwd. Het bedrijf neemt al haar merken mee in het loyaliteitsprogramma, dat
Voor de klanten die voor Bestellen & Ophalen kiezen bij IKEA heeft het bedrijf een speciale actie bedacht. Zij ontvangen een
De directeur van Milieudefensie vertelt in een persoonlijke videoboodschap hoe het hem vergaat, maar geeft hij ook aan waar het
Runnersworld heeft speciaal voor hun leden een blog geschreven met tip en tricks. Ze hebben drie schema’s gemaakt zodat zowel
Zorgpersoneel en kwetsbare mensen kunnen hun boodschappenlijstje via de mail doorgeven bij de Jumbo in Den Bosch. De boodschappen worden
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.