
De invloed van omgevingsfactoren
Omgevingsfactoren In hun onderzoek kijken Barber en Scarcelli naar het belang van fysieke omgevingskenmerken bij het creëren van loyaliteit. Hoewel

Omgevingsfactoren In hun onderzoek kijken Barber en Scarcelli naar het belang van fysieke omgevingskenmerken bij het creëren van loyaliteit. Hoewel

Twee soorten beloningen Er zijn veel soorten loyaliteitsprogramma’s die allemaal op hun eigen wijze de loyaliteit van klanten kunnen bevorderen.

Modetijdschriften zijn voor vele vrouwen (en sommige mannen) een bron van inspiratie en informatie. Omdat het aantal modemagazines groeit, dient

Het ontstaan van verwarring Als gevolg van de vele concurrentie worden veel markten gekarakteriseerd door een overvloed aan keuzes. Het

Valkuil De zwevende kiezer is een relatief nieuw begrip binnen de politiek. Vroeger werd vaak van huis uit bepaald op

Cedrola en Memo concluderen dat consumenten over het algemeen tevreden zijn met loyaliteitsprogramma’s. Dit resultaat zegt echter weinig. Loyaliteitsprogramma’s bieden

Aanleiding Vrijwel iedere Nederlandse supermarkt heeft een loyaliteitsprogramma. Als iedereen er een heeft, heeft ieder bedrijf dan ook loyale klanten?

Net als veel volwassenen gaan tieners vaak pas over tot een aankoop als ze goede dingen over een product of

Echte loyaliteit en schijnloyaliteit Voor het meten van loyaliteit wordt er in dit onderzoek onderscheid gemaakt tussen ‘echte’ loyaliteit (attitudinale

Klantloyaliteit In de academische literatuur heerst er discussie over de definitie van retail loyaliteit. Traditioneel wordt loyaliteit gezien als een
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.