Klantenkaarten
Klantenkaarten maken het mogelijk voor bedrijven om kennis op te doen over klanten en zo een betere relatie met hen
Klantenkaarten maken het mogelijk voor bedrijven om kennis op te doen over klanten en zo een betere relatie met hen
Overstapgedrag M. Mavri en G. Ioannou hebben onderzoek gedaan naar het overstapgedrag onder klanten van banken op de Griekse markt.
Onderzoek van Connolly en Bannister (2008) onder Ierse online consumenten laat zien welke factoren van invloed zijn op het consumentenvertrouwen
Klanttevredenheid is in het verleden al uitvoerig onder de loep genomen, vele studies hebben geprobeerd de link tussen klanttevredenheid, service
Motivatie en verbondenheid In de professionele dienstverlening streeft men, net als in elke andere branche, naar een stabiele relatie met
Loyaliteit Het creëren van merktrouw door middel van een wijnproeverij ‘ervaring’ vergt meer dan het voorserveren van goede wijn of
In het onderzoek van Sidin, Rahman, Rashid, Othman en Baker wordt gekeken naar het koopgedrag van stadskinderen tussen de negen
Tevredenheid als driver van loyaliteit Net als in andere economische relaties bepaalt ook binnen het toerisme de tevredenheid van klanten
Voor zijn onderzoek heeft Chao onderzocht in hoeverre vier onderdelen (personeel, operationele aspecten, goederen en uiterlijk) van geboden service van
Uit het onderzoek komt naar voren dat alleen het bieden van de mogelijkheid om deel te nemen aan een loyaliteitsprogramma
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.