
De loyale reiziger
Reiskwaliteit De kwaliteit van het product blijkt van grote waarde, ook binnen de reissector. De gepercipieerde kwaliteit van de reis
Reiskwaliteit De kwaliteit van het product blijkt van grote waarde, ook binnen de reissector. De gepercipieerde kwaliteit van de reis
Een goede klachtafhandeling Rechtvaardigheid vormt de basis van een goede klachtafhandeling. Uit het onderzoek komt naar voren dat 60 tot
Zelfbeeld van de consument Een veelvoorkomend aspect binnen de sponsoring literatuur is het zogenaamde ‘self-congruity’ construct. Dit is de mate
Gamen blijkt serious business Voor spelproducenten is de populariteit van online games bijzonder interessant, omdat online spelers langer (tegen betaling)
Klantenkaarten kunnen een zeer rijke bron zijn van informatie. Niet alleen de aankoopfrequentie van de klant wordt bijgehouden maar bijvoorbeeld
De economische impact van een festival op de omgeving (stad of complete regio) is doorgaans enorm. Er zijn verschillende soorten
Functioneel versus symbolisch Een verlangen naar een bepaald merk ontstaat al op jonge leeftijd (< 9 jaar) en is vaak
Bepalen van de Net Promotor Score De Net Promotor Score (NPS) methode is gemakkelijk uit te leggen. De methode is
Onder verzekeraars in de VS wordt behoud als de belangrijkste beïnvloeder van economisch succes gezien. De verkoopkosten van een polis
Onderzoek naar consumentengedrag heeft aangetoond dat consumenten een sterke motivatie bezitten om zich in te spannen voor een toekomstige beloning.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.