De waardebeleving van festivalbezoekers
De economische impact van een festival op de omgeving (stad of complete regio) is doorgaans enorm. Er zijn verschillende soorten
De economische impact van een festival op de omgeving (stad of complete regio) is doorgaans enorm. Er zijn verschillende soorten
Functioneel versus symbolisch Een verlangen naar een bepaald merk ontstaat al op jonge leeftijd (< 9 jaar) en is vaak
Bepalen van de Net Promotor Score De Net Promotor Score (NPS) methode is gemakkelijk uit te leggen. De methode is
Onder verzekeraars in de VS wordt behoud als de belangrijkste beïnvloeder van economisch succes gezien. De verkoopkosten van een polis
Onderzoek naar consumentengedrag heeft aangetoond dat consumenten een sterke motivatie bezitten om zich in te spannen voor een toekomstige beloning.
Merk- of dealerloyaliteit Binnen de loyaliteitstheorie worden er verschillende vormen van loyaliteit onderscheiden, waaronder merk- en leveranciersloyaliteit. Autobezitters kunnen trouw
Community kenmerken en verbondenheid De meest succesvolle communities kenmerken zich door een sterke dynamiek en een constant aanwezige schare van
Wat is Corporate Social Responsibility (CSR)? Er worden vaak verschillende termen gebruikt door organisaties om aan te duiden dat zij
Het doel van MNP MNP is erop gericht om het voor de consument mogelijkheid te maken om met behoud van
Spaarprogramma’s en waarde perceptie Spaarprogramma’s kunnen de waarde perceptie van klanten van een bepaald merk of bedrijf sterk verbeteren. Deze
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.