
De reputatie van online retailers
De invloed van cultuur Jin, Park en Kim onderzochten in hoeverre cultuur invloed heeft op de manier waarop consumenten beoordelen.

De invloed van cultuur Jin, Park en Kim onderzochten in hoeverre cultuur invloed heeft op de manier waarop consumenten beoordelen.

Daarnaast heeft het gebruik van informatie- en communicatietechnologieën (ICT) in de laatste decennia een stempel gedrukt op de gehele zakenwereld,

Selfservice is een transactie of een interactie tussen consumenten en organisaties door middel van technologie en waarbij de enige menselijke

Klantenkaarten maken het mogelijk voor bedrijven om kennis op te doen over klanten en zo een betere relatie met hen

Overstapgedrag M. Mavri en G. Ioannou hebben onderzoek gedaan naar het overstapgedrag onder klanten van banken op de Griekse markt.

Onderzoek van Connolly en Bannister (2008) onder Ierse online consumenten laat zien welke factoren van invloed zijn op het consumentenvertrouwen

Klanttevredenheid is in het verleden al uitvoerig onder de loep genomen, vele studies hebben geprobeerd de link tussen klanttevredenheid, service

Motivatie en verbondenheid In de professionele dienstverlening streeft men, net als in elke andere branche, naar een stabiele relatie met

Loyaliteit Het creëren van merktrouw door middel van een wijnproeverij ‘ervaring’ vergt meer dan het voorserveren van goede wijn of

In het onderzoek van Sidin, Rahman, Rashid, Othman en Baker wordt gekeken naar het koopgedrag van stadskinderen tussen de negen
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.