Voorkom verwarring
Het ontstaan van verwarring Als gevolg van de vele concurrentie worden veel markten gekarakteriseerd door een overvloed aan keuzes. Het
Het ontstaan van verwarring Als gevolg van de vele concurrentie worden veel markten gekarakteriseerd door een overvloed aan keuzes. Het
Valkuil De zwevende kiezer is een relatief nieuw begrip binnen de politiek. Vroeger werd vaak van huis uit bepaald op
Cedrola en Memo concluderen dat consumenten over het algemeen tevreden zijn met loyaliteitsprogramma’s. Dit resultaat zegt echter weinig. Loyaliteitsprogramma’s bieden
Aanleiding Vrijwel iedere Nederlandse supermarkt heeft een loyaliteitsprogramma. Als iedereen er een heeft, heeft ieder bedrijf dan ook loyale klanten?
Net als veel volwassenen gaan tieners vaak pas over tot een aankoop als ze goede dingen over een product of
Echte loyaliteit en schijnloyaliteit Voor het meten van loyaliteit wordt er in dit onderzoek onderscheid gemaakt tussen ‘echte’ loyaliteit (attitudinale
Klantloyaliteit In de academische literatuur heerst er discussie over de definitie van retail loyaliteit. Traditioneel wordt loyaliteit gezien als een
De invloed van cultuur Jin, Park en Kim onderzochten in hoeverre cultuur invloed heeft op de manier waarop consumenten beoordelen.
Daarnaast heeft het gebruik van informatie- en communicatietechnologieën (ICT) in de laatste decennia een stempel gedrukt op de gehele zakenwereld,
Selfservice is een transactie of een interactie tussen consumenten en organisaties door middel van technologie en waarbij de enige menselijke
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.