Waarom je altijd je klant moet bedanken
Redenen om klanten te bedanken Je klant wilt zich gewaardeerd voelen Klanten willen het gevoel hebben dat je als individu
Redenen om klanten te bedanken Je klant wilt zich gewaardeerd voelen Klanten willen het gevoel hebben dat je als individu
Voordat we verdergaan naar de resultaten vertellen we je graag wat de CSS inhoudt, hoe het wordt berekend, hoe de
Onderstaande cijfers laten goed zien wat het belang is van goede klantenrecensies bij een autodealer: Klanten bezoeken een autodealer 5,3
Een belangrijk aandachtspunt is dat vliegmaatschappijen zich meer moeten focussen op de merkervaring dan enkel op het verdienen en besteden
“Om nieuwe klanten te binden moet je niet proberen om in hun hoofd te komen. Probeer in hun hart te
Het onderzoek werd uitgevoerd in 9 landen, waaronder Nederland, onder 9.000 consumenten en 500 professionals. Emotie heeft de grootste impact
Het overgaan op milieuvriendelijke energiebronnen is één van de belangrijkste uitdagingen waarmee onze samenleving wordt geconfronteerd. De energieconsumptie van huishoudens
De klantloyaliteit bij organisaties die, vanuit het perspectief van de klant, een grotere maatschappelijke bijdrage leveren ligt namelijk 7% hoger.
In het onderzoek worden meer dan 28.000 Noord-Amerikaanse consumenten bevraagd over meer dan 400 loyaliteitsprogramma’s binnen ruim 10 verschillende sectoren.
Je ziet het tegenwoordig in bijna elke webshop: user generated content. Consumenten geven een cijfer of een beoordeling over de
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.