Klachtafhandeling: De kracht van ‘sorry’
Goed oplossen van klachten Gelbrich en Roschk onderzochten hoe organisaties het beste met klachten om kunnen gaan. Uit het onderzoek
Goed oplossen van klachten Gelbrich en Roschk onderzochten hoe organisaties het beste met klachten om kunnen gaan. Uit het onderzoek
Effecten op loyaliteit Briggs en Grisaffe hebben het effect van drie elementen op loyaliteit gemeten, namelijk: Kwaliteit van dienstverlening Economische
De loyale promoter Garnefeld, Helm en Eggert hebben deze vraag recentelijk onderzocht. In het onderzoek is bewust gekozen voor dienstenorganisaties,
Omdat loyaliteit in deze sector zo belangrijk is, hebben Conze et al. onderzocht of loyaliteitsactiviteiten effect hebben op de intentie
Het belang van service Dat de kwaliteit van service van groot belang is voor de tevredenheid en dus de loyaliteit
Aankoop websites Op steeds meer websites van leveranciers staan reviews en informatie van de producent zelf, maar veelal kunnen ook
Service en klanttevredenheid Uit het onderzoek blijkt dat de persoonlijke gevoelens van consumenten een belangrijke voorspeller zijn voor tevredenheid en
De loyale donor Het geven van bloed is van groot belang voor de samenleving. Voor de bestrijding van ziektes, voor
Hoewel dit harde kritiek is, betekent dit niet dat loyalteitsprogramma´s direct overboord gegooid moeten worden. Gebaseerd op onderzoek in de
Er wordt verondersteld dat de social based websites consumenten beïnvloeden in hun koopgedrag. Daarom wordt dit ook wel ‘electronic word
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.