Spaarprogramma’s: de waarde van punten
De waarde van spaarpunten Je ziet ze overal: loyaliteitsprogramma’s waarbij klanten punten kunnen sparen om vervolgens artikelen of belevenissen te
De waarde van spaarpunten Je ziet ze overal: loyaliteitsprogramma’s waarbij klanten punten kunnen sparen om vervolgens artikelen of belevenissen te
De relatie tussen een merk en een consument heeft veel overeenkomsten met persoonlijke relaties. Fournier, Sweeney & Chew maken onderscheid in
Meer deelname, minder participatie Het onderzoek, uitgevoerd onder meer dan 11.000 (Amerikaanse) consumenten, toont aan dat consumenten zich in 2015
Relatieve merkidentificatie In de wetenschappelijke literatuur wordt vaak een van de vijf dimensies van merkpersoonlijkheid (eerlijkheid, opwinding, bekwaamheid, verfijning en
Daarnaast heeft het ingevoerde provisieverbod en de ontstane commotie omtrent bonussen in de bankensector veel stof doen opwaaien. Waar banken
Om meer inzicht te krijgen in de loyaliteit van donateurs, heeft Dunck Loyalty Marketing, in samenwerking met de Radboud Universiteit
De opbrengsten van communitiesHoewel veel marketeers stellen dat communities zeer waardevol zijn voor organisaties, ontbrak tot op heden de wetenschappelijke
Puzzelstukken Welke gevolgen een spaarprogramma kan hebben hangt af van de perceptie van de spaarder. Hierbij is met name het
De underdog Verhalen over ‘de underdog’ zijn zo algemeen verbreid dat ze in alle culturen terug te vinden zijn. Denk
Binding en donateursloyaliteit Uit onderzoek van Sargeant en Woodliffe blijkt dat vijf factoren van grote invloed zijn op de binding
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.