Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Een onderzoek naar betrokkenheid binnen de ontwikkeling van merkloyaliteit.

1 + 1 = 3

Downstream analyse is gebaseerd op aankooppatronen. Hierbij is een klant loyaal wanneer ze het merk gedurende een langere periode aankoopt.

Lees verder »
Een onderzoek naar het Endowed Progress effect, en de invloed hiervan op de volharding van klanten.

Een doel voor ogen

Studie 1 In de eerste studie wordt een spaarprogramma onderzocht bij een autowasstraat: klanten kunnen daarbij sparen voor een gratis

Lees verder »
Een onderzoek naar de verschillen tussen vrouwen en mannen en de invloed hiervan op klantloyaliteit.

Een mannending

Relatiemarketing Om de invloed van sekse op klantloyaliteit te bepalen, is vanuit relatiemarketing onderzoek gedaan naar de effecten van sekseverschillen

Lees verder »
Een onderzoek naar de kenmerken van succesvolle loyaliteitsprogramma’s.

Boek nu succes!

De juiste mix Noodzakelijk voor het succes van een loyaliteitsprogramma is een juiste mix van benefits. Er moet een balans

Lees verder »
Een onderzoek naar de invloed van spaarprogramma’s op het gedrag en gevoel van de restaurantbezoeker.

Smakelijk sparen?

In haar onderzoek naar restaurantloyaliteit bekijkt Anna Mattila spaarprogramma’s die zich kenmerken door een ‘platte’ benadering. Voor iedere besteedde dollar

Lees verder »

Grip krijgen op klantloyaliteit?

Grip krijgen op klantloyaliteit?

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.